ברשותכם מרכזייה או נתב שיחות? זכרו, הקול שיקבל את המתקשר אליכם חשוב מאין כמוהו להתרשמות הראשונית. קול נעים (ומוכר…) וכן הפניה ברורה ועניינית בשפה תיקנית, יעניקו נופך רציני ומכובד לארגון או לעסק שלכם.
דרכי תוכלו לקבל הקלטת קריינות לנתבי שיחות (IVR) עבור חברות ציבוריות ופרטיות, מרכזיות לגופים ציבוריים, וכן למענים קוליים פרטיים. השרות כולל גם עדכונים במקרה של שינויים בתוך המערכת.
קבלו קריינות להתרשמות:
השתמש במקש למעלה/למטה כדי להגביר או להנמיך עוצמת שמע. ליצירת קשר – [email protected]